26 Ocak 2011 Çarşamba

Milföy


      Merhabalar milföy kolay olan bi börek ve çok güzel çıtır çıtır olan bi börek ani gelen misafirlerimiz için süper ben çok severek yapıyorum ve yiyorum :)))))

Malzemeler :
1 paket milföy
peynir
bir tutam maydonoz
çörek otu
yumurta sarısı

Hazırlanışı :

milföyler buzunu çözdükten sönra hazırlamış olduğumuz iç harcını ben peynir ve maydonoz hazırladım isteğe göre patates kıyma ıspanak vs yapabilirsiniz iç harcını koyduktan sonra ikiye katlıyoruz fırın tepsisine diziyoruz üzerine yumurta sarısınsürüp çörek otu serptikten sonra fırına veriyoruz Afiyet olsun :))

3 yorum:

  1. Mm çıtır çıtır!!
    Afiyet olsun sizlere:)
    Kalbi sevgi ve selamlarımla

    YanıtlaSil
  2. selammm ben geldim,iadei ziyarete geldim:)))
    izlemeyede aldım,mesajınız için ve ziyaretiniz için teşekkürler,her zaman bekliyorum,aramıza hoşgeldiniz,yemeklerinizde süper görünüyor,ellerinize sağlık.
    sevgiler,selamlar:)

    YanıtlaSil
  3. birde ricam olucak gitmeden,yorum ayarlarınızdan yorumlarda kelime doğrulama gösterilsinmi yerinde hayırı işaretleyip kaydederseniz,daha rahat yorum yazılır:)
    birde izleyiciler bölümünü en üste koyarsan daha fazla görünür,biraz aşağıda kalmış...
    selamlar

    YanıtlaSil

bunlarda ilginizi çekebilir :)