5 Mayıs 2011 Perşembe

Çilekli sütlü pastacık

merhaba arkadaşlar uzun aradan sonra tariflerimle sizlerleyim tatill ii geldi banaaa bu tatlıyı tatilde çok sevdiğim canım arkadaşımda yamiştim ve bayıldım çok hafif ve güzel bi tarif canımın içi arkadaşım güzel kızıyla hazırlamış bu tatlıyı tunişim çileklerini yerleştirmiş ama gittim hemen ben tatlı yaptım ben yaptım die die hemen yedirdi bize canım benim sevinmiş bişeyler yaptığı için küçücük elleriyle neler yapmış kuzum benim sizi sewiyorum (bu arada tuniş 4 yaşında daha güzel cimcime) şimdiden çok özledim onları şimdi tarife geçelim hafif ve kolay ama görünüşüyle de süperr...

Malzemeler :
1 lt süt
2 çay bardağı un
2 çay bardağı şeker
1 paket vanilya
1 paket kremşanti + 1 su bardağı süt
bolca hindistan cevizi
1 kase çilek

Hazırlanışı :
Sütü , şekeri ve unu bir tencereye alalım karıştırarak koyulaşana dek pişirelim koyulaştıktan sonra aygazdan aldıktan sonra 1 paket vanilya ekleyelim karışralım bir fırın tepsisine bolca hindistan cevizi serpelim açık yer kalmasın ardından hazırlamış olduğumuz muhallebiyi dökelim ince olsun.2 -3 saat dolapta bekletelim bu arada krem şantiyide hazırlayıp dolaba kaldıralım daha sonra kremşantiyi üzerine sürelim ve 1 saat kadar daha dolapta bekletelim isterseniz yarım saat kadar dondurucuyada koysanız olur ben dondurucuya koydum.ardından hazırlamış olduğumuz tatlıyı kare kare keselim üzerlerine çilek yerleştirelim ama her kareye değil ve asıl iş burda çilek konan karenin üzerine yanındaki kreyi ters çavirerek kapalım bu şekil oluyor üzerine çilek koydum tekrardan çok hafif bi tatlı biraaz zahmetli gibi gözükse de kolay ve hafif olduğundan denemeye değerrr tavsiye ediyorum afiyet olsunnnn

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

bunlarda ilginizi çekebilir :)